Oven baked potato fries with scallion and sour cream

I was sitting on a train heading home from audition for opera (no, I’m not a singer and I’m not a musician 🙂 can you guess what I am?). I was starving. And a half hour drive is a perfect time to think about food! So I came up with this recipe. It is similar to something I ate in Slovak Republic, something with potatoes, tin foil, sour cream and some spices. But mine turned out to be way better (not that I would want to brag).

V pečici pečen krompir z maldo čebulico in kislo smetano

Sedela sem na vlaku in se peljala domov iz avdicije za opero (ne, nisem pevka, tudi del orkestra ne 🙂 lahko kdo ugotovi, kaj sem?). Bila sem sestradana. In tiste pol ure do moje postaje, je idealen čas za razmišljanje o hrani! In tako sem se domislila tega recepta. Je zelo podoben nečemu, kar sem jedla na Slovaškem, nekaj s kropirjem, folijo, kislo smetano in nekimi začimbami. Ampak moja verzija se je izkazala za veliko boljšo (ne da bi se hotela hvaliti).

Not a great photo, I was still starving! / Ni najboljša fotka, še vedno sem bila sestradana!

Recipe (for 2, as a side dish) :

4 – 5 potatoes, peeled and cut into stripes

1 scallion, sliced

olive oil

salt

2 tablespoons sour cream

Salt the potatoes and leave them for few minutes to rest. Take a big piece of tin foil and put it in a baking dish. Mix potatoes with scallion and put them in foil. Close the foil tightly and bake in preheated oven on 220°C for 20 minutes. Open the foil and bake for additional 15 minutes, so the potatoes get crispy. Serve in foil with some sour cream.

Recept (za 2, kot priloga):

4-5 krompirjev, olupljenih in narezanih

1 mlada čebula, narezana

oljčno olje

sol

2 žlici kisle smetane

 Krompir solimo in ga pustite za nekaj minut. Vzemmo velik kos folije in ga damo v pekač. Krompirju dodamo mlado čebulico in vse skupaj stresemo v folijo. Le to esno zapremo in pečemo v prej ogreti pečici na 220 ° C za 20 minut. Odpremo folijo in pečemo še 15 minut, tako da se krompir hrustljavo zapeče. Postrežemo v foliji z nekaj kisle smetane.

Yours truly, A.

Tagged , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

